خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

بازیکنان عامل سقوط تیم فوتبال شهرداری یاسوج هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۸۳

هر مسابقه مجبور بودیم مبلغی معادل ۲ میلیون تومان به نیروی انتظامی پرداخت کنیم و مبلغی هم برای اورژانس و سایر دستگاه‌ها مبالغی واریز می‌کردیم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، ناتوانی بازیکنان این تیم را مهم‌ترین عامل سقوط تیم فوتبال شهرداری این شهر به لیگ دسته دوم فوتبال ایران عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «محمدعلی جاوید» در حاشیه بازدید از آخرین روند عملیات اجرایی پارک ساحلی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: به‌رغم اینکه قراردادهایی میلیونی و درحد لیگ برتری با برخی از بازیکنان تیم شهرداری یاسوج بسته شده بود اما متاسفانه ناتوانی همین بازیکنان سبب سقوط تیم فوتبال این شهر به لیگ دسته دوم کشور شد.

وی از قراردادهای ۱۳۰ میلیون تومانی برخی از بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای یک فصل خبر داد و اظهارداشت: تمامی قرارداد‌ها بجز سه یا چهار قرارداد که در نیم فصل دوم بسته شد توسط شورای شهر و شهردار سابق یاسوج با بازیکنان این تیم منعقد شده بود.

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: از زمان آغاز به کار شورای شهر و شهردار جدید متاسفانه تمامی قرارداد‌ها بسته شده بود و ما تنها سه یا چهار قرارداد منعقد که از بدشانسی تیم شهرداری، پای یکی از این بازیکنان شکست.

جاوید از همکاری نکردن دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدماتی کهگیلویه و بویراحمد در جهت حمایت از تیم فوتبال شهرداری یاسوج اظهار گله‌مندی کرد.

وی گفت: برای امنیت هر مسابقه مجبور بودیم مبلغی معادل ۲ میلیون تومان به نیروی انتظامی پرداخت کنیم و مبلغی هم برای اورژانس و سایر دستگاه‌ها مبالغی واریز می‌کردیم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچ دستگاه اجرایی و شرکت خدماتی در این استان از تیم فوتبال شهرداری این شهر حمایت نکرد و تمامی مبالغ پرداخت شده توسط خود شهرداری پرداخت شده است.

جاوید در پاسخ به این سوال که آیا در فصل بعد حاضرید این تیم را در لیگ دسته دوم کشور حمایت کنید؟ خاطرنشان کرد: این موضوع بسته به تصمیم مردم، مسوولان، اعضای شورای شهر و در ‌‌نهایت شهرداری دارد.

وی گفت: از دیدگاه شخصی من شهرداری یاسوج با شرایط و اعتبارات موجود نمی‌تواند از تیم فوتبالی حمایت کند و معتقدم مشکلات شهرداری به حدی زیاد است که داشتن تیم فوتبال برای وی ضرورت محسوب نمی‌شود.

شهردار یاسوج افزود: شهرداری این شهر توان مالی حمایت از تیم فوتبال را ندارد و کار ورزش و تیمداری برعهده دستگاه‌های دیگر مانند اداره کل تربیت بدنی نیز می‌تواند باشد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال شهرداری یاسوج بعد از سه سال حضور در لیگ دسته اول کشور در سال ۹۳ به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز