خبرگزاری کار ایران

درخشش دو عضو کانون پرورش فکری قزوین در مهراوه طنز "یک وعده لبخند"

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۱۵۷

دو عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در دومین مهرواره سراسری طنز "یک وعده لبخند" به عنوان برگزیده شناخته شدند.

به گزارش ایلنا، در آیین پایانی دومین مهرواره کشوری طنز "یک وعده لبخند" به میزبانی کانون استان اردبیل، دو شرکت کننده از استان قزوین به عنوان برگزیده در بخش عکاسی شناخته شدند.

بر این اساس زینب آخوندی در گروه سنی نونگاه از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با مربی‌گری نرگس پیله فروش‌ها و غزل سیاهکالی مرادی از اعضای ارشد مرکز فرهنگی و هنری محمدیه با مربی‌گری فرزانه گلدوزان از برگزیدگان بخش عکاسی این مهرواره بودند.

دومین مهرواره کشوری طنز "یک وعده لبخند" در بخش‌های شعر، داستان و عکاسی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با برگزاری آیینی در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل به کار خود پایان داد.

از میان۳۵۰ اثر رسیده در بخش «عکاسی» اعضای هیئت داوران شامل مامک یحیی‌پور، لیلاسادات خوانساری و کیوان باقلاچی در مجموع ۱۱ اثر در گروه سنی نونگاه (۱۲+)، ۳ اثر در گروه سنی نوجوان (۱۵+) و ۸ اثر در گروه سنی بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) را به‌عنوان برگزیدگان نهایی معرفی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز