خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

فقر امکانات سینمایی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۴۴۷

مسئول امور سینمایی حوزه هنری استان قزوین گفت: علی‌رغم پیشینه فرهنگی و هنری قزوین و علاقمندی مردم استان به سینما، متاسفانه امکانات سینمایی استان قزوین بسیار ضعیف و در حد استان‌های محروم است و شهرستان‌های ما هم فاقد سینما هستند.

میلاد حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره وضعیت امکانات سینمایی استان گفت: متاسفانه در استان صرفا دو سینما داریم و شهرستان‌های ما هم فاقد سینما هستند که کمبود بزرگی است.

مسئول امور سینمایی حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: مردم استان هنردوست هستند و فیلم‌هایی که در استان اکران می‌شود فروش خوبی دارد؛ اما از امکانات سینمایی مناسبی برخوردار نیستیم.

وی اظهار کرد: حوزه هنری این آمادگی را دارد سینماهای استان را افزایش داده و در شهرستان‌های استان آمفی تئاترها را به سالن‌های سینما تبدیل کند که برای تحقق این هدف به همکاری استانداری، شهرداری و شهرسازی نیاز داریم و می‌توان از بخش خصوصی هم کمک گرفت.

مدیر سینما بهمن قزوین درباره اولین اکران مردمی در استان گفت: برای اولین بار فیلم اتومبیل با حضور عوامل و بازیگران در دو سانس در سینما بهمن اکران شد استقبال خوبی صورت گرفت اما به دلیل نبودن فضای مناسب، لابی خوب و فقدان پردیس سینمایی در استان شرایط ادامه آن فراهم نشد.

حبیبی تاکید کرد: اکران‌های مردمی می‌تواند سینماها را پویاتر کند و در صدد افزایش آن‌ها هستیم؛ اما به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم این شرایط درحال حاضر به نحو مطلوب فراهم نیست.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز