خبرگزاری کار ایران

زمینه همکاری جمعیت کشافه امام مهدی(ع) لبنان و شهرداری قزوین فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۷۶

مدیرکل جمعیت کشافه امام مهدی(ع) لبنان با رئیس شورای اسلامی و شهردار قزوین در راستای تبادل تجربیات در حوزه کودک و نوجوان و زمینه همکاری دیدار و گفتگو کردند.

ایلنا: مدیرکل جمعیت کشافه امام مهدی(ع) لبنان با رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین در راستای تبادل تجربیات در حوزه کودک و نوجوان و زمینه همکاری دیدار و گفتگو کردند.

شهردار قزوین گفت: آمادگی داریم تا در حوزه کودک و نوجوان با جمعیت کشافه امام مهدی(ع) لبنان تعامل و همکاری داشته باشیم.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود نصرتی در این جلسه با تقدیر از حضور و بازدید مدیرکل و اعضای جمعیت کشافه امام مهدی(ع) از جشنواره اسباب‌بازی و همراهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: با توجه به اهمیت مباحثتربیتی در حوزه کودک و نوجوان امیدواریم تعاملات خوبی در این زمینه داشته باشیم تا قدم‌های خوبی برداشته شود.

فیاض، مدیرکل جمعیت کشافه امام مهدی(ع) لبنان: برگزاری جشنواره‌ اسباب‌بازی اتفاق فرهنگی بزرگی است

شیخ نزیه فیاض، مدیرکل جمعیت کشافه امام مهدی(ع) لبنان با بیان اینکه برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی اتفاق فرهنگی بزرگی در زمینه کودک است، گفت: در بازدید از این جشنواره متوجه شدیم که اقدامات بسیار مهمی در زمینه کودک و نوجوان و تاثیرگذار در شهر قزوین صورت گرفته است.
این فعال فرهنگی لبنانی گفت: نگاه و هدف مجموعه ما با مجموعه شما مشترک است و این مهم بسیار ارزشمند می‌باشد که هر دو مجموعه به دنبال اهداف یکسانی است.
وی تصریح کرد: امیدواریم چنین جشنواره‌ای در کشور لبنان برگزار شود و ما هم بتوانیم مثل شهر قزوین اقدامات تاثیرگذاری در حوزه کودک و نوجوان انجام دهیم.
فیاض بیان کرد: مخاطبین این جمعیت کودکان و نوجوانان ۶ تا۱۸سال هستند و این مجموعه برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی را اجرا می‌کند.
وی گفت: از زمان تاسیس این مجموعه ۲۸ سال می‌گذرد و در این مدت زمان کوتاه از فعالیت سعی شده است از شیوه‌های بسیار خوب در جذب مخاطبین استفاده شود.

ملک‌پور، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان قزوین: جمعیت کشافه امام مهدی(ع) علاقه‌مند به بازدید از جشنواره اسباب‌بازی بودند

در ادامه طیب ملک‌پور، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: جمعیت کشافه امام مهدی(ع) لبنان اقدامات ریشه‌ای در زمینه اعتقادات در حوزه کودک و نوجوان انجام داده است و هدف اصلی این مجموعه تربیت انسان با اهداف خودشان می‌باشد.
وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ارتباط چندساله با جمعیت کشافه امام مهدی(ع) لبنان دارد و این مجموعه با تمام علاقه خواستار بازدید از جشنواره اسباب بازی شدند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار قرار شد با تبادل اطلاعات در حوزه کودک و نوجوان در زمینه استفاده از شیوه‌های فعالیت پیش‌آهنگی، الگوبرداری از ساختار تشکیل حوزه کودک، الگوبرداری از شیوه برگزاری جشنواره و سایر موارد با محوریت دینی و اسلامی زمینه همکاری فراهم شود.

در این دیدار اعضای شورای اسلامی، مدیران شهرداری قزوین، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و اعضای جمعیت کشافه امام مهدی(ع) لبنان وابسته به حزب‌اله حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز