خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین:

غرق شدن در کانال آبیاری در کمین شهروندان قزوینی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۳۴۸

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با وجود اینکه شنا کردن در سازه‌های آبی و کانال‌های آبیاری ممنوع بوده و ممکن است شناگران ماهر را طعمه خود کند و این نکته بارها مورد تاکید قرار گرفته اما باز هم افراد نسبت به این هشدارها بی توجهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدیر موسی خانی با اشاره به خطر غرق شدن در فصل گرما گفت: در سال جاری تا کنون شنا کردن در کانال‌های آبیاری جان دو نفر را گرفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: تجهیزات و امکانات امداد رسانی برای افراد غرق شده افزایش پیدا کرده و امدادگران به سرعت بر محل حوادث حضور پیدا کرده و افراد غرق شده را نجات می‌دهند.

وی عنوان کرد: برای افزایش آمادگی ماموران آتش نشانی در سومین مانور امداد و نجات در کانال‌های آبیاری اجرا شد که در آن 35 غواص حضور داشته نسبت به نجات فرد محبوس شده در خودرو که در آب سقوط کرده اقدام کردند، در روزهای آینده هم مانور مشترک با کشورهای شمالی برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برای بهبود کیفیت علملکرد غواصان موارد مختلفی مانند شناسایی نقاط ضعف و قدرت  آزمایش تجهیزات تخصصی مد نظر قرار گرفته و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز