خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

تیم حکمرانی استان قزوین اعتماد زیادی به فضای دانشگاهی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۰۱۸

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: تیم حکمرانی استان اعتماد زیادی به فضای دانشگاهی دارد و استاندار قزوین این موضوع را در چینش معاونان خود به خوبی نشان داده است که امیدواریم این مسیر منجر به رشد و شکوفایی ظرفیت‌های استان شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیدرضی آقاسیدی در نشست هم اندیشی با اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با اشاره به تغییرات مدیریتی در این دانشگاه اظهار کرد: تغییرات سیاسی در نهادهای حرفه‌ای جوابگو نیست و در نظام گفتمانی و خط و مشی گذاری باید به الگویی برسیم که نهادهای حرفه‌ای دست خوش تصمیمات و جابجایی‌های سیاسی نشوند و موضوعات با یک ثبات حداکثری پیش رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین با اشاره به ابلاغ سند تحول دولت مردمی گفت: برای پیشرفت و تعالی کشور تا به امروز سندهای خوبی تدوین شده است ولی بیشتر آن‌ها تبدیل به زینت کتابخانه‌ها می‌شود و امروز جوامع دانشگاهی باید کمک کنند تا سند تحول دولت مردمی اجرایی شود.

وی با تشریح بخش‌های مختلف سند تحول دولت مردمی اظهار کرد: امروز حکمرانی محلی تبدیل به یک اضطرار شده است چراکه بسیاری از موضوعات دیگر به شکل ملی قابل اجرا نیستند و در توزیع منابع گرفتاری‌های جدی وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه استان قزوین یکی از استان‌هایی است که می‌توان آن را براساس دانش‌های روز و با توجه به ظرفیت‌های داخلی اداره کرد، گفت: در این استان مزیت‌های مطلقی در زمینه راه‌های ارتباطی، دشت قزوین، فعالیت‌های اقتصادی، نزدیکی به پایتخت و غیره وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان بسیاری از موضوعات سند تحول دولت مردمی را اجرایی کرد.

آقاسیدی اضافه کرد: یکی از مزیت‌های سند تحول دولت مردمی این است که یک مکتوبه قابل نقد است که کمتر دولتی در ابتدای استقرار خود آن را تدوین کرده است و از جوامع دانشگاهی انتظار می‌رود در کنار نقد، در راستای اجرایی شدن این سند هم تیم حکمرانی استان را کمک کنند.

وی با بیان اینکه چرخش‌های تحول آفرین کلان، چرخش‌های لازم برای نظام حکمرانی کشور است، اظهار کرد: هم افزایی برای اجرای این سند از اهمیت بالایی برخوردار است و مشارکت گروه‌های نخبگانی و نهادهای مردمی در حل مسائل محلی و ملی و بسیاری از موضوعات دیگر در دستور کار قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: مدیریت یکپارچه داده‌ها یکی از مشکلات دیگر کشور است که باید در استان به شکل جدی‌تری پیگیری شود تا بدین وسیله مسائل و موضوعات استان با سرعت بیشتری برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز