خبرگزاری کار ایران

تراکتور در ترکیه اردو می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۵۳۹

باشگاه تراکتور اعلام کرد: اردوی اماده سازی پیش فصل تیم فوتبال این باشگاه به مدت دو هفته در ترکیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، براساس اعلام باشگاه تراکتور و برنامه‌ریزی انجام شده، شاگردان قربان بردیف از ۲۵ تیر در استانبول اردو خواهند زد تا هماهنگی لازم بین بازیکنان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر حاصل شود.

تمرینات تیم تراکتور از ۱۴ تیر و در استادیوم اختصاصی در بنیان دیزل زیر نظر بردیف و دستیارانش از سرگرفته شده است.

تاکنون پیوستن پوریا آریاکیا،  رضا کاخساز،  سجاد دانایی،  صفا هادی،  محمدرضا خانزاده،  محمدرضا عباسی،  مرتضی خراسانی و میلاد کر به تراکتور قطعی شده و مذاکره بر جذب چند بازیکن دیگر نیز ادامه دارد.

همچنین رضایت نامه سامان نریمان جهان صادر شده و جدایی اکبر ایمانی، محمد مسلمی پور و پیمان بابایی از این تیم محتمل است.

آلن دینکا مربی دروازه بانان تراکتور نیز از دیروز در تبریز حاضر شده و از امروز به تمرینات اضافه می شود و گونزالس دیگر دستیار بردیف نیز این هفته به تبریز می آید تا در کنار تیم باشد.

طبق دستور بردیف، تمرینات تراکتور در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و تیم تراکتور پس از نهایی شدن ترکیب حضور در لیگ پیش رو، عازم استانبول ترکیه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز