خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز قلم؛

مسابقه کتابخوانی اصحاب رسانه قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۳۱

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: به مناسبت روز قلم مسابقه کتابخوانی «فتح خون» ویژه اصحاب رسانه در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد کشاورز با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت روز قلم، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسابقه کتابخوانی از کتاب «فتح خون» اثر سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، ویژه اصحاب رسانه، فرزندان و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: این مسابقه شامل ۱۰ سؤال است که از متن کتاب طرح شده است و منبع مسابقه به‌صورت پی‌دی‌اف در سایت سازمان بسیج رسانه به آدرس  http://basijmedia.ir و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌تواننداز تاریخ ۱۴ تیر «روز قلم» تا ۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار»، با ارسال پاسخ نامه به آدرس پستی: قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹ یا شماره مجازی (واتساپ) ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا ارسال مشخصات خود و شماره گزینه‌های صحیح به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۸۸۳۹ در این مسابقه معنوی و فرهنگی شرکت کنند.

این مسئول تأکید کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید مشخصات خود از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تاریخ تولد، شماره تماس، آدرس و نام رسانه را ثبت کنند.

کشاورز یادآور شد: برگزاری مسابقات فوتسال جام قلم، با خانواده خبرنگار شهید، دیدار صمیمی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، نشست بصیرتی با سخنرانی فرمانده سپاه استان و برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت روز قلم و در پی آن روز خبرنگار در نظر گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز