خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد؛

دولت یک ریال اعتبار عمرانی در اختیار ندارد/ مهاجرت 1500 استاد دانشگاه به خارج از کشور در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۵۶۱

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه متاسفانه نداشتن برنامه مناسب در بخش نیروی متخصص باعث شده تا در سال گذشته 1500 استاد دانشگاه و پزشک از کشور خارج شوند و به دیگر کشور ها مهاجرت کردند، گفت: باید بپذیریم که در حال حاضر در حال طی کردن شرایط بحرانی هستیم.

به گزارش ایلنا، جعفر قادری در نشست با جامعه کارگران و بازنشستگان استان فارس و شیراز با اشاره به اینکه نباید انتظار داشته باشیم که اقتصاد ایران در یک دوره یک الی دو ساله درست شود و بر روی ریل مناسبی قرار بگیرد، افزود: بنده به عنوان نماینده تمام اقشار باید تمام موضوعات و بررسی کنیم.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه حدود چند سال است که با مشکلات متعدد اقتصادی مواجه هستیم، گفت: ذکر این نکته ضروری است که اقتصاد ایران یارانه ای است.

وی با بیان اینکه با توجه به گذشت 4 ماه از سال جاری تاکنون اما متاسفانه دولت یک ریال اعتبار عمرانی در اختیار ندارد تصریح کرد: قطعا مردم از نمایندگان انتظارات متفاوتی در تمام حوزه ها دارند.

وی در ادامه بر حل مشکلات توسط دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: در این شرایط سخت در شیراز تلاش شده که بیمارستان شماره 2 تامین اجتماعی این کلانشهر که عملیات ساخت آن سالها متوقف شده بود از سر گرفته و همچنین کار سالخت درمانگاه تامین اجتماعی شهر جدید صدرا نیز آغاز شده است.

قادری ادامه داد: طی یکسال اخیر مراودات با کشورهای منطقه گسترش پیدا کرده و فروش نفت به بیش از یک میلیون و 100 هزار بشکه در روز رسیده است که این نشان از بهبود شرایط در ماه های آینده دارد.

وی اضافه کرد: انتقال آب خلیج فارس به این استان،توسعه خطوط ریلی فارس، ایجاد صنایع و پتروشمی‌هایی که سالها زمین مانده بود و ... ازجمله دستاوردهای دولت سیزدهم در فارس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز