خبرگزاری کار ایران

شهردار مطرح کرد؛

بدهی 200 میلیارد ریالی دستگاه‌های دولتی دامغان به شهرداری شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۴۸۵

شهردار دامغان بیان کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی حدود 200 میلیارد ریال به شهرداری دامغان بدهکار هستند که به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان درخواست می‌شود دستگاه‌های اجرایی هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی شان به شهرداری دامغان اقدام نمایند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید محمد تقوی شهردار دامغان ظهر امروز جمعه 10 تیرماه در مصلی دامغان قبل از اقامه نماز جمعه به مناسبت فرا رسیدن 14 تیرماه ضمن ارائه بخشی از اقدامات انجام شده و عملکرد 9 ماهه شهرداری دامغان بیان کرد: برای اولین بار مسیر ورودی و خروجی شهرستان دامغان را مجهز به دوربین پلاک خوان کردیم که بیش از 30 میلیارد ریال برای شهرداری هزینه داشت.

وی با اشاره به اینکه طی 9 ماه اخیر 24 هزار متر مربع پیاده‌رو سازی در سطح شهر انجام شده است، افزود: 20 هزار متر مربع جدول کشی و ترمیم جداول نیز انجام شده است.

تقوی یادآور شد: پارک کودک و نوجوان که در شهرک‌ انقلاب واقع شده است به عنوان یکی از پروژه‌های عمرانی بزرگ دامغان بوده که تاکنون 10 میلیارد تومان هزینه شده و 15 میلیارد تومان دیگر هزینه دارد.

شهردار دامغان ادامه داد: فعالیت های شهرداری دامغان صرفا به ارائه خدمات در حوزه شهری دامغان محدود نشده است و ضمن حمایت و همکاری با شهرداری‌های دیباج، امیریه و کلاته با 19 پیمانکار مختلف قرارداد منعقد کردیم.

وی تصریح کرد: در بازه زمانی 9 ماهه اخیر 66 هزار مترمربع با 6 هزار و 200 تُن  آسفالت در سطح شهر دامغان انجام شده که 53 میلیارد ریال هزینه برای شهرداری و مدیریت شهری داشت.

تقوی با اشاره به اینکه پروژه بهسازی میدان امام رضا پس از تامین روشنایی آماده افتتاح و بهره‌برداری است، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷  شهرداری دامغان را راه اندازی کردیم و با راه اندازی این سامانه ۶۶ درصد از مشکلات مردم بررسی و مرتفع شد.

شهردار دامغان بیان کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی حدود 20 میلیارد تومان به شهرداری دامغان بدهکار هستند که به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان درخواست می‌شود دستگاه‌های اجرایی هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی شان به شهرداری دامغان اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز