خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

رفع تداخل اراضی استان تا دو سال آینده تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۰۱۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: رفع تداخل اراضی و کاداستر (حدنگاری) در اولویت سازمان قرار دارد و پیش‌بینی شده تا دوسال آینده رفع تداخل تکمیل شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رضا افلاطونی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ پلاک از اراضی استان قزوین مشمول رفع تداخل است که تاکنون ۲۴۶ پلاک رفع تداخل شده‌ است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  عنوان کرد: قزوین رتبه سوم را در حفظ کاربری اراضی کشاورزی کشور به دست آورده و برای خفظ و ارتقا این جایگاه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین هم در این دیدار گفت: دستگاه قضا نگاه حمایتی خود را نسبت به وظایف جهادکشاورزی در جهت امنیت غذایی دارد.

علی شعبانی ادامه داد: برای مقابله با سودجویان و فرصت طلبان که حفظ حقوق عامه را زیرپا می‌گذارند، دستگاه قضایی در کنار سازمان جهاد کشاورزی است.

وی اضافه کرد: لازم است اقداماتی در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی صورت گیرد تا دست منفعت طلبان را از سودجویی بیشتر کوتاه کند.

شعبانی بیان کرد: افرادی که صرفا با هدف منافع شخصی و بدون ضرورت به ساخت یک بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی مبادرت می‌کنند باعث تضییح حقوق عامه شده و باید جلوی آن‌‌ها گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز