خبرگزاری کار ایران

در دیدار با رئیس کانون زنان بازرگان استان مطرح شد؛

تاکید بر افزایش حمایت از کسب و کارهای زنان روستایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۴۱۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: زنان روستایی قزوین در حوزه زراعت، باغبانی، دام و طیور فعالیت‌های بسیار خوبی دارند، اما کمتر مورد حمایت قرار می‌گیرند و لازم است حمایت از زنان روستایی بیشتر باشد.

به گزارش ایلنا، عصر امروز رئیس کانون زنان بازرگان استان قزوین با رئیس جهاد کشاورزی استان و تعدادی از مسئولان این نهاد دیدار داست.

رضا افلاطونی در این دیدار بر استفاده از ظرفیت زنان در راستای توسعه کشور تاکید کرد و گفت: لازم است از ظرفیت و توانمندی بانوان در زمینه‌های مختلف استفاده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: محصولات هر کدام از زنان روستایی امروز بدون ارزش افزوده درگیر واسطه‌ها شده و یا صادرات می‌شود که اگر در این حوزه برنامه‌ریزی کنیم، قطعا شاهد توسعه روزافزون خواهیم شد.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان در راستای تولید و توانمندی اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی باید خریدار و مجری علم و پژوهش در جامعه باشد تا شرایطی فراهم شود که علوم فراگیر در جامعه عملیاتی شود‌.

این مسئول در این نشست بر اهمیت ارتقای معیشت و بهبود اقتصادی جامعه تاکید کرد و گفت: جهاد کشاورزی آماده است تا از هر طرح و برنامه‌ای که معیشت جامعه را بهبود ببخشد و موجب رضایتمندی مردم شود حمایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز