خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین:

امنیت غذایی در اولویت اصلی جهاد کشاورزی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۹۲۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امنیت غذایی بعد مهمی از ابعاد امنیت است که در اولویت سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد و در این راستا اقدامات مختلفی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قزوین و معاونین که به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی انجام شد با بیان این مطلب افزود: دشمن از هر فرصتی درصدد ضربه زدن به امنیت کشور است که امنیت زیستی بیش از سایرین اهمیت دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در برخی از موارد واردات سموم ثبت نشده و قاچاق به داخل کشور یک تهدید برای امنیت غذایی کشور است.

افلاطونی یادآور شد: در چند ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه بیابان زدایی انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این دیدار گفت: با حضور مشاوران و کارشناسان خوب در سازمان جهاد کشاورزی استان، برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت، کنترل و تصمیم‌گیری به موقع در استان انجام می‌شود که این امر موجب رضایت شهروندان شده و اقدامات به‌جا و بموقع جهاد کشاورزی باعث شده بخشی از کارهای پلیس تسهیل و با مشکلات کمتری مواجه شود.

سردار علی ابراهیمی ادامه داد: نیروهای جهاد کشاورزی پشتیبان امنیت غذایی جامعه هستند و در تنظیم بازار نقش دارند و باید توجه داشت که امنیت غذایی در بین حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی بالاتر از همه رده‌ها قرار دارد که این مهم امروز بر عهده جهاد کشاورزی قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز