خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس؛

مشکلات ساختاری و فرآیندی موجب نارضایتی مردم شده است/لزوم حذف بروکراسی‌های زائد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۷۲

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه مشکلات ساختاری و فرآیندی در این منطقه موجب نارضایتی مردم شده است، بر لزوم تسریع در خدمت رسانی با حذف بروکراسی‌های زائد و کوتاه کردن فرآیندها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جلفا، مجید کیانی در جمع خبرنگاران افزود: به رغم اخذ استانداردهای فرآیندی و ایزو و تدوین فرآیندها، متاسفانه در حال حاضر مشکلات ساختاری و فرآیندی زیادی در سازمان منطقه آزاد ارس وجود دارد که موجب نارضایتی مخاطبین سازمان شده است.

وی بروکراسی های اضافی و فرآیندهای پیچیده را از آفت های خدمت رسانی برشمرد و اظهار داشت: تسهیل گری باید سرلوحه کار تمام بخش های سازمان قرار گیرد و به این منظور باید فرآیندها را کوتاه و بروکراسی های اضافه را حذف کنیم تا بتوانیم در کمترین زمان خدمات مورد نیاز متقاضیان را ارائه دهیم.

کیانی با اشاره به اینکه به دنبال کاهش و حل مشکلات و رونق بیشتر اقتصادی در منطقه هستیم افزود: مشکلاتی که امروز در منطقه آزاد ارس شاهد هستیم همگی مربوط به چند سال اخیر نیست و بخشی از مشکلات ماهوی و مربوط به کل مناطق آزاد کشور است و بخشی دیگر از مشکلات مختص ارس است که در طول ۱۷ سال در منطقه ایجاد شده است و به طور قطع یک شبه قابل حل نیست.

وی تاکید کرد: در راستای اصلاح این فرآیندها و ساماندهی آن کارگروه اصلاح ساختار و فرآیندهای سازمان تشکیل شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه در فرآیندهای جاری سازمان مشکلاتی وجود دارد که به شدت بر عملکرد سازمان تاثیر می‌گذارد، بیان کرد: امروز به دلیل فعال نبودن سامانه ها و عدم بروز رسانی فرآیندهای اداری در سازمان با نارضایتی مخاطبین مواجه هستیم که باید در کمترین زمان راهکارهای لازم اندیشیده شود.

وی ادامه داد: این موضوع علاوه بر اینکه موجب نارضایتی شده است بلکه به راحتی بـه اعتبــار ســازمان نیز لطمــه وارد می کنــد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز