خبرگزاری کار ایران

​سرپرست فرمانداری سرخس خبر داد؛

اجرای پروژه آبرسانی از چشمه تونل مزداوند سرخس به محله عشایری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۱۹۸

​سرپرست فرمانداری سرخس از انتقال آب موجود در تونل های مزداوند به محله های عشایری سرخس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری سرخس با اشاره به طرحهای آبرسانی به روستاهای شهرستان گفت: پیرو دعوت از مدیر کل امور عشایری خراسان رضوی جهت حضور در شهرستان و بحث و گفتگو در خصوص راههای خدمت رسانی به عشایر منطقه جلسه ای با حضور  محمـد نبوی فرد در محل فرمانداری تشکیل شد.

وی افزود: در این نشست موضوعات مختلفی. مطرح وتصمیماتی گرفته شد. لذا در همین راستا ، مدیر کل امور عشایری خراسان رضوی اجرای فاز اول پروژه آبرسانی ثابت به محله های عشایری روستاهای چشمه شور و..... سرخس از محل سد چهچهه خبر داد.

حسن نوری زاده درخصوص آبرسانی به عشایر جنوبی شهرستان، عنوان کرد: در ادامه جلسه توضیحاتی در خصوص آبرسانی به محله های عشایری دوراهی صالح آباد مطرح شد.که مقررگردید از آب های جاری در تونل های منطقه گرزمی که حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد و به تعداد ۱۲۰ خانوار را .تحت پوشش می دهد مطرح که  مشکلات ایجاد شده در راه اجرای این پروژه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخس در پایان تصریح کرد: در همین راستا عملیات آبرسانی به روستاهای شورلق وچکودر  که هیچ منبع آب شربی ندارند،با هماهنگی های انجام شده چند تانکرآب بصورت موقت تهیه و آب روستاها را تامین کنیم. لذا برای تامین آب پایدار مقررشد از سه حلقه چاه آب پیش بینی شده که یکی شرایط بهتری دارد،را از حالت نیمه عمیق به عمیق با حفاری مجدد تغییر دهیم،و ‌آب استحصالی را به منبع روستا هدایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز