خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته قوه قضاییه؛

بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان از اداره امور مالیاتی شهرستان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۲۶

بازرس کل قضایی استان قزوین در بازدیدی سرزده در جریان روند نحوه خدمت رسانی اداره امور مالیاتی شهرستان قزوین به مؤدیان مالیاتی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالله آقاعلیخانی در چهارمین روز از هفته بزرگداشت قوه قضاییه در بازدیدی از پیش تعیین نشده، به همراه مصطفی نیک جاه سربازرس گروه اقتصادی و زیربنایی و سایر کارشناسان بازرسی کل با حضور در اداره امور مالیاتی شهرستان قزوین از بخش‌های مختلف این اداره بازدید و در جریان نحوه ارائه خدمت این دستگاه اجرایی قرار گرفتند.

در خلال این بازدید، برخی از مراجعین نیز مشکلات و مسائل خود را در حضور بازرس کل استان و مدیران امور مالیاتی استان مطرح و مقرر گردید به درخواست‌های قانونی آن‌ها سریعا رسیدگی شود.

برگزاری میز خدمت از طریق حضور مدیران این سازمان در پایگاه‌های نماز جمعه شهرستان‌های تابعه استان، اقدام به دریافت شکایت‌ها، اعلامات مردمی و پاسخگویی به سوالات مراجعین یکی دیگر از اقدامات بازرسی کل استان در هفته قوه قضاییه بود که روز گذشته انجام شد.

بازدید و پیگیری مشکلات شرکت‌های دانش بنیان، انجام بازرسی‌های سرزده از برخی دستگاه‌های خدمت رسان و بازدید از پروژه‌های معطل مانده عام المنفعه استانی، از دیگر برنامه‌های بازرسی کل در بزرگداشت این هفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز