خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

علیرضا صمیمی روز تولدش از تیم ملی خداحافظی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۵۶

سنگربان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان همزمان با سالروز تولدش از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیرضا صمیمی، سنگربان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان شب گذشته با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود رسما از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

دروازه‌بان ۳۴ ساله و بوشهری مسی‌ها بعد از مسابقات جام جهانی فوتسال به تیم ملی دعوت نشد که این موضوع در تصمیم او تاثیرگذار بوده است.

صمیمی آخرین بار در دیدار تیم ملی برابر قزاقستان در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی برای ایران بازی کرد و از آن به بعد در فهرست تیم ملی جایی نداشت.

وی بیش از یک یک دهه وظیفه حراست از قفس توری تیم ملی فوتسال کشورمان را برعهده داشت و دوران طلایی را هم با این تیم پشت سر گذاشت.

کسب عنوان سومی جام جهانی فوتسال و دو مقام قهرمانی در جام ملت‌های آسیا از جمله افتخاراتی است او که با پیراهن تیم ملی فوتسال بدست آورد.

صمیمی در طی سال‌های اخیر ۴ بار با انتخاب سایت معتبر و بین‌المللی «فوتسال پلنت» در بین ۱۰ دروازه‌بان برتر سال فوتسال جهان قرار گرفت.

نکته جالب اینکه این گلر بااخلاق فوتسال کشورمان و باشگاه مس سونگون همزمان با سالروز تولدش تصمیم به بازنشستگی در تیم ملی گرفت.

علیرضا صمیمی در نامه خداحافظی خود نوشت:

“بنام خدا

از روزی که فوتسال را به عنوان یک شغل و عشق انتخاب کردم برای نوشتن چنین متنی اندکی استرس و نگرانی داشتم اما مثل همه اهالی ورزش برای آن آماده شدم.

من علیرضا صمیمی فرزند ایران زمین با حضور در لباس مقدس تیم ملی ایران به آرزوهای خود در زمینه‌های مختلف رسیدم.

وقتی سه دوره جام جهانی را تجربه کردم، وقتی نامم در میان هفت گلر برتر دنیا ثبت شد در پیشگاه الهی سجده کردم.

در این سال‌ها که بیش از صد و سی بازی ملی را پشت سر گذاشتم مدیون لطف و محبت مردم، مربیان، همبازیان و اهالی ورزش قرار گرفتم.

اکنون که تصمیم به خداحافظی از تیم ملی کشورم را گرفته‌ام مانند هر ملی‌پوشی اندوهگین هستم اما می‌دانستم من باید روزی این تصمیم سخت را بگیرم.

اکنون زمانش رسیده و باید بروم اما در این میان قدردان همه شما عزیزانی هستم که همیشه حامی من بودید.

از خانواده‌ام بابت همه تلخی‌ها و شیرینی‌های این سال‌ها سپاسگزارم.

در سالروز تولدم این تصمیم سخت را گرفته‌ام.

مردم شریف ایران، بزرگان و عزیزان و بوشهری‌های بزرگوار امیدوارم من را حلال را کنید.

علیرضا صمیمی فرزند ایران زمین

با تشکر”

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز