خبرگزاری کار ایران

سیزدهمین سوگواره عاشورایی قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۷۹۱

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در پی برگزاری هشت سوگواره عاشورایی در بخش کشوری و چهار دوره استانی سیزدهمین فراخوان این رویداد فرهنگی-مذهبی را در سطح کشوری منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، سیزدهمین سوگواره عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در سه بخش فرهنگی(قصه‌گویی)، هنری (عکس و تصویرگری) و ادبی (داستانک و شعر) برگزار می‌شود.

این فراخوان ویژه اعضای کودک، نوجوان و ارشد و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور منتشر شده است و شامل رشته‌های داستانک، شعر، عکس و تصویرگری در گستره کشوری و قصه‌گویی در بخش استانی است.

مهلت ارسال آثار تا بیستم مرداد 1401 تعیین شده و زمان برگزاری مراسم سوگواره نیمه دوم شهریور خواهد بود.

آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ عمیق و اهداف قیام عاشورا، ترویج فرهنگ و هنر عاشورایی و تولید آثار در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این سوگواره است.

علاقه‌مندان در دو گروه سنی 12 تا 18 سال و بالاتر از 18 سال می‌توانند مطابق با شرایط فراخوان در این سوگواره شرکت کنند.

یادآور می‌شود تمامی آثار باید با موضوع سوگواره عاشورایی و در بخش مربیان برای مخاطب کودک و نوجوان تولید شده باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم مشخصات شرکت‌کنندگان که در پایان فراخوان ارائه شده و ارسال آن به همراه آثار از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09214571084و یا از طریق ایمیل به نشانی الکترونیکی sugvare@kpf.ir در سوگواره امسال کانون استان قزوین شرکت کنند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز