خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری استان خبر داد؛

راه اندازی مرکز رشد هنر قزوین برای حمایت از هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۹۹۷

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: برای حمایت از هنرمندان مرکز رشد فرهنگ و هنر و خانه خلاق راه اندازی خواهد شد و در ان صاحبان ایده تا رسیدن به کسب و کار پایدار حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی مافی در بازدید از مرکز رشد هنر و صنایع خلاق گفت: قزوین استانی است که از گذشته با نام فرهنگ و هنر شناخته شده است و باتوجه به اهمیت فرهنگ و هنر مرکز رشد هنر و صنایع خلاق در سرای تاریخی سعدالسلطنه راه اندازی خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین ادامه داد: فضای در نظر گرفته شده برای این مرکز یک‌هزار و 500 متر مربع است و بعد از راه اندازی که پیش بینی می‌شود تا سه ماه آینده انجام شود، 160 نفر در آن مستقر می‌شوند.

 وی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه بیش از دو میلیارد اعتبار از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری در نظر گرفته شده و عملیات عمرانی آن با اعتبار یک میلیارد به پایان می‌رسد.

مافی اظهار کرد: در سال جاری تعداد هسته‌ها و واحدهای فنار در پارک علم و فناوری استان به دو برابر افزایش خواهد یافت؛ البته با کمبود فضای فیزیکی برای شرکت‌ها مواجه هستیم که باید مد نظر قرار گیرد و برای توسعه در پی فراهم کردن زیرساخت‌های لازم هستیم.

بازدید از مجموعه شهید بهشتی واقع در شهر صنعتی البرز که برای استقرار واحدهایی تولید داشته و نیازمند سوله صنعتی هستند در نظر گرفته از دیگر برنامه‌های بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان بود.

همچنین از مرکز نوآوری گیربکس هم بازدید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز