خبرگزاری کار ایران

اشتغالزایی سپاه قزوین برای هشت هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۳۶۵

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مجموع خدمات بسیج استان در حوزه اقتصاد مقاومتی تا کنون ۱۶۳ میلیارد تومان تسهیلات بوده که شامل ۶ هزار و ۳۲ طرح با بیش از ۸ هزار اشتغال است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی که در سپاه استان برگزار شد،  با اشاره به رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی عنوان کرد: این رزمایش در سراسر کشور به مدت ده روز در حال برگزاری است که در این ده روز، کار متفاوتی به نمایش گذاشته خواهد شد و دستاوردهای یک‌ساله گذسته بسیج سازندگی و سپاه بیان و افق پیش رو را تبیین خواهیم کرد.

وی با اشاره به عرصه‌های مختلف خدمت از سوی بسیج سازندگی افزود: در حوزه عمرانی، حوزه بهداشت و درمان و سلامت، آموزشی، در اقتصاد مقاومتی، خدمت رسانی مومنانه، از گروه‌های جهادی بسیجیان خبرهای خوشی در راه است که همه این عرصه‌های خدمت در رزمایش فاطمی اجرا خواهد شد.

رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: نواحی به طور همزمان این رزمایش را اجرا خواهند کرد و در روز جمعه این رزمایش با حضور گروه‌های جهادی در محل سپاه استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تنوع خدمت در عرصه‌های سازندگی اضافه کرد: تا امروز یک‌هزار و ۱۷۰ گروه جهادی در استان ثبت شده‌اند و حوزه‌های فعالیت آن‌ها مشخص است و همه اقشار بسیج در این گروه‌ها حضور دارند و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر جهادگر در این گروه‌ها، پای کار هستند.

وی افزود: تعداد کل پروژه‌ها ۳ هزار و ۳۳۵ پروژه، در حوزه‌های آب، مسکن، راه، بهداشت، مکان‌های مذهبی، آموزشی در مناطق محروم است؛ در حوزه اقتصاد مقاومتی هم به تمام وعده‌های بیان شده در بحث اعتبارات و غیره عمل کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: ۴۵ تعاونی با مشارکت مردم سازماندهی شدند و بیش از ۲ هزار و ۳۹۱ کارگاه شکل گرفت و بیش از ۱۳ نفر تسهیل‌گر و بیش از ۲۱ هزار و ۸۰۰ نفر اعضای صندوق هستند که بخشی از آورده سپاه حدود ۲۱ میلیارد تومان و بیش از ۴۲۳ میلیون تومان آورده خیرین است .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز