خبرگزاری کار ایران

با حل مشکلات واحدهای تولیدی؛

ستاد اقتصاد مقاومتی قزوین زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر را فراهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۱۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی مشکل دار و رسیدگی به مشکلات آن‌ها، از ابتدای سال تا کنون 2 هزار و 213 نیرو در استان به کار بازگشته‌اند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی گفت: توجه به مقوله تولید با هدف اشتغال مورد تأکید همه مقامات عالی کشور است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: توجه به رونق تولید و رفع موانع تولید در قالب برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی از اهداف و اولویت‌های قوه قضاییه است، با همین رویکرد شرکت‌ها و مراکز تولیدی که در حوزه تولید چالش‌ دارند و ممکن است تولیدشان متوقف یا کاهش پیدا کرده باشد شناسایی و در قالب جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی به رفع مشکل آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۸۸ بازدید میدانی از شرکت‌هایی که دچار مشکلات تولید بودند صورت گرفته است گفت: در قالب این بازدید‌ها و جلساتی که برگزار شد تعداد زیادی نیرو جذب شده‌اند که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته  ۱۱۷ درصد رشد داشته است.

شعبانی با تاکید براینکه هر چقدر تولید و اشتغال افزایش پیدا کند تاثیر مستقیم و چشمگیری در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم دارد گفت: بسیاری از جرایم ناشی از این است که فرد مجرم شغل خاصی برای تأمین معاش ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز