خبرگزاری کار ایران

با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛

حل مشکلات 13 ساله یک واحد تولیدی در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۱۲۹

رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت: با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان البرز یک واحد تولیدی پس از 13 سال به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمود محمودخانی با اعلام این خبر افزود: واحد تولیدی "شرکت ابر صنعتی ایران"  از سال 1387 بدون تعیین تکلیف رها و تعطیل شده و 13 نفر از کارگران رسمی شرکت نیز به واسطه همین عدم تعیین تکلیف با تشکیل پرونده‌هایی در هیأت‌های حل اختلاف کار  جهت وصول مطالبات خود اقدام می‌کردند.

رئیس دادگستری شهرستان البرز ادامه داد: با توجه به عدم حضور مالکین در راستای پرداخت مطالبات کارگری، دادگستری شهرستان البرز در سال‌های اخیر با توجه با توقیف بودن ملک از طریق  اجاره سوله‌های شرکت، نسبت به پرداخت و کارسازی بخشی از دیون شرکت ابر صنعتی ایران اقدام کرده بود.

محمدخانی عنوان کرد: در نهایت در سال جاری با شناسایی و دعوت از مالک شرکت و برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی و طی مراحل قانونی، سوله‌های شرکت به تولید کننده جدید واگذار شده و ضمن پرداخت بیش از 60 میلیارد ریال از مطالبات کارگری، بانکی، امور مالیاتی  و تامین اجتماعی، در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" مشکل 13 ساله پرونده‌های این شرکت و طلبکاران آن حل شده و مجددا به چرخه تولید بازگشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز