خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

اشتغال 80 درصد زندانیان قزوین در سال جاری از اهداف دستگاه قضا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۷۸۲

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: یکی از اهداف ما فراهم کردن زمینه اشتغال 80 درصد از زندانیان در سال جاری است که امیدواریم با حمایت مسئولان و اداره زندانی‌ها این هدف تحقق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در جلسه هم اندیشی ایجاد کارگاه‌های اشتغال دائم زندانیان که صبح امرور برگزار شد، گفت: از سال گذشته تا کنون یک‌هزار و 200 نفز از زندانیان استان با حمایت تولیدکنندگان مشغول به کار شده‌اند که 430 نفر از آن‌ها در بیرون از زندان هستند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: یکی از اهداف ما فراهم کردن زمینه اشتغال 80 درصد از زندانیان در سال جاری است که امیدواریم با حمایت مسئولان و اداره زندانی‌ها این هدف تحقق پیدا کند.

وی سپس با اشاره به اهمیت اشتغال برای زندانیان عنوان کرد: مهم‌ترین نیاز زندانیان استان پس از آزادی اشتغال است و این امر در پیشگیری از وقوع جرم دارای اهمیت اساسی است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین افزود: برنامه ریزی برای اشتغال زندانیان و سرمایه گذاریدر زندان‌های استان از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است در این راستا نهادهای مختلف همکاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان به حل مشکلات  معیشتی خانواده زندانیان و بازسازی شخصیت زندانیان توجه دارد؛ باید توجه داشت که فراهم کردن زمینه اشتغال زندانیان یک جهاد واقعی است.

قدرتی گفت: باتوجه به اینکه طی چند سال آینده سه هزار زندانی وارد جامعه خواهد شد؛ از این رو کمک به آن‌ها به آسایش جامعه کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز