خبرگزاری کار ایران

تذکر عضو شورای شهر مشهد به عدم اطلاع‌رسانی لیست ساختمان‌های ناایمن

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۸۹

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد گفت: ساختمان‌های ناایمن، تهدیدی برای جان خانواده‌ها هستند ولی برخی مانع از اعلام لیست این ساختمان‌ها می‌شوند؛ با جان مردم نباید بازی کرد و اطلاع‌رسانی ساختمان‌های ناایمن در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسکری در چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد با اشاره به تذکراتی که در جلسات علنی از سوی اعضای شورای شهر داده می‌شود، اظهارکرد: مکانیزم و رویه مشخصی برای تذکرات اعضای شورای شهر باید روشن شود و مشخص کنیم که سرنوشت این تذکرات و خروجی آن چه شده است.

وی در ادامه به تذکر اخیر خود به شهرداری برای معرفی و اطلاع‌رسانی لیست ساختمان‌های فاقد ایمنی پرداخت و گفت: ساختمان‌های ناایمن، تهدیدی برای جان خانواده‌ها هستند ولی شنیده‌ایم برخی مانع از اعلام لیست مذکور می‌شوند.

طهوریان‌عسکری افزود: با جان مردم نباید بازی کرد و اطلاع‌رسانی ساختمان‌های ناایمن در دستورکار قرار گیرد، اگر خطری جان همسر و فرزندتان را تهدید کند همین رفتار را دارید، تمامی شهروندان عزیزان ما هستند و باید اسامی ساختمان های ناایمن رسما اعلام شود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد در ادامه تذکری هم به برخی مدیران شهرداری داد که نسبت به تغییر دکوراسیون اتاق و ساختمان محل کار خود اقدام کرده‌اند و گفت: اقدامات این‌چنینی در تعارض با شعار شورای ششم بوده و ما برای حاکم شدن عدالت و رفع تبعیض آماده‌ایم؛ مردم براساس این وعده‌ها به اعضای شورای شهر رای داده‌اند و شهردار باید مانع از هزینه‌های بی‌رویه مدیران زیر مجموعه خود شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز