خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

وعده هایی که به مردم حاشیه شهر دادیم را فراموش نکرده ایم/ اهمیت مسائل فرهنگی کمتر از حوزه عمرانی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۴۴

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری‌های مناطق باید به حوزه فرهنگی شهر توجه جدی‌تری داشته باشند و بدانند که مسائل فرهنگی و اجتماعی هم‌سنگ و حتی فراتر از حوزه عمران شهری باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسکری در مراسم تکریم و معارفه شهرداران مناطق ۲، ۶ و ۷ شهرداری مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و شهردار مشهد برگزار شد، با اشاره به آغاز پروژه ساماندهی پادگان ارتش، اظهارکرد: از ابتدای فعالیت شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره تاکنون، اقدامات با برکت مختلفی انجام شده ولی برخی از افراد چشم دیدن این اتفاقات را ندارند چرا که یکی از قله‌های موفقیت این دوره بوده است.

وی افزود: همت و درایت شورای ششم و مدیریت شهری بر حل و فصل مسائل شهر مشهد  است و با همه توان در این عرصه قدم می‌گذاریم و کنار مردم هستیم.

طهوریان‌عسکری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حاشیه شهر، گفت: قول‌ها و وعده‌هایی که سال گذشته در چنین ایامی به ساکنان این پهنه‌ها دادیم را فراموش نکرده‌ایم و باید در مسیر تحقق و عملیاتی شدن آنها گام برداریم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی صورت گرفته و سطح توقع مردم ساکن در حاشیه شهر از مدیریت شهری بالا رفته که کار را دشوار کرده است؛ از شهرداری تقاضا داریم که در مسیر باز شدن گره‌های چندین و چندساله شهر مشهد گام بردارند و بتوانیم در ۳ سال پیش رو آنها را حل و فصل کنیم.

طهوریان‌عسکری گفت: این اقدام و بازشدن گره‌های چندساله به معنای قوت قلب بخشیدن به مردم شریف و صبور مشهد است.

وی حوزه فرهنگی در مناطق شهرداری را نیازمند توجه و عزم جدی‌تری دانست و افزود: اگر اهمیت مسائل فرهنگی و اجتماعی بیشتر از مسائل حوزه عمرانی شهر نباشد، کمتر هم نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد از شهرداران مناطق خواست تا شوراهای اجتماعی محلات را دریابند و اظهارکرد: گلایه‌های مردمی در حوزه این شوراها، هرروز بیشتر می‌شود و باید به بدنه اجتماعی و معتمدین محلات توجه ویژه‌تری داشته باشیم.

طهوریان عسکری همچنین گفت: شهردار مشهد قرار بوده که بهترین شهرداران مناطق را در مناطق دارای پهنه‌های کم برخوردار و حاشیه شهر منصوب کند که این اتفاق افتاده است؛ بهترین کارشناسان هم باید در این مناطق بکارگرفته شوند و خدمات و امتیازات ویژه‌ای برای این افراد درنظر بگیریم تا اشتیاق خدمت به مردم در حاشیه شهر بیشتر شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه بانوان و خانواده، افزود: شورای ششم توجه ویژه‌ای به این حوزه دارد و دغدغه‌مندی به نحوی بود که کمیسیونی ویژه این قشر از جامعه که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، ایجاد کردیم؛ علیرغم این توجه ویژه و دغدغه‌مندی، شاهد جو‌سازی‌های سوء علیه شورای ششم هستیم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از ظرفیت دختران مشهدی، مادران فرزندان آینده انقلاب اسلامی هم نباید غافل شد و در برنامه‌ریزی‌های خود آنها را مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز