خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

‍انهدام باند قاچاق اسلحه در"ثلاث باباجانی" و کشف ۲۰ قبضه کلت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۴۵

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه و کشف 20 قبضه کلت کمری در شهرستان "ثلاث باباجانی" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی "ثلاث باباجانی" از فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و اینکه تعدادی سلاح را از آن سوی مرزها به داخل شهرستان وارد کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران پاسگاه انتظامی "خانه شور" با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل حضور قاچاقچیان در ارتفاعات منطقه شده و با حضور به موقع موفق به دستگیری یک عضو باند و کشف محموله اسلحه شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی های انجام گرفته 20 قبضه سلاح کلت و 20 تیغه خشاب غیرمجاز کشف کردند.

سردار جاویدان با اشاره به شناسایی دیگر اعضای باند، از تلاش برای دستگیری آن ها خبر داد و گفت: این افراد دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی در پایان مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اجازه نمی دهیم عده ای برای سودجویی و یا هر انگیزه دیگری باعث ایجاد ناامنی در استان و منطقه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز