خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

25 تن آرد یارانه‌ای در یک کارگاه غیرمجاز قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۸۵

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف احتکار و مصرف غیرمجاز 25 تن و 400 کیلو آرد یارانه‌ای از یک واحد غیرمجاز تولید رشته در شهرستان قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات از احتکار و مصرف غیرمجاز آردهای دولتی و یارانه‌ای در شهر محمودآباد مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران با شناسایی محل دپوی آردهای دولتی خارج از شبکه توزیع با کسب مجوز قضایی و حضور نماینده اتحادیه اصناف از محل مورد نظر بازدید و 195 کیسه 40 کیلویی آرد یارانه‌ای و همچنین440 کیسه آرد که تبدیل به 2 هزار و 347 بسته 2 کیلیویی رشته شده بود را کشف کردند.

وی  با بیان اینکه مالک این کارگاه تولیدی آردهای یارانه‌ای دولتی که باید در اختیار نانوایی‌های دولتی قرار می‌گرفت را احتکار کرده و برای سودجویی و کسب منفعت غیرقانونی با تبدیل به رشته، آن را در بازار آزاد به فروش می‌رسانده است تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از 2 میلیارد و 540 میلیون ریال اعلام کردند.

ابراهیمی ضمن اشاره به دستگیری 6 متهم در این رابطه و معرفی آنان به مراجع قضایی از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز