خبرگزاری کار ایران

توقیف موتور سیکلت های سنگین قاچاق در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۹۷۹

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین، از کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق، به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در یکی از واحدهای مسکونی شمال شهر قزوین، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره صمت به محل اعزام و در بازرسی از آن، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: ماموران در اقدامی دیگر، برابر کسب خبری مشابه در این خصوص با اخذ دستور قضایی به یک واحد مسکونی در جنوب شهر قزوین اعزام و در بازرسی از آن یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه موتور سیکلت های توقیف شده فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی بوده و ارزش ریالی آن ها برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز