خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان:

بیش از 11 تن کود شیمیایی قاچاق در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۴۱۸

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف 11 تن و 750 کیلو کود شیمیایی قاچاق در قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی حاجیان راد در تشریح این خبر بیان کرد: در پی دریافت گزاش‌های واصله مبنی بر انتقال مقادیر زیادی کود شیمیایی فاقد مجوز از محور بوئین زهرا به سمت قزوین مراتب در دستور کار مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و هماهنگی با پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا و دعوت از کارشناس سازمان جهاد کشاورزی کامیون مورد نظر در میدان خشکبار قزوین شناسایی و توقیف شد.

وی عنوان کرد: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل کود شیمیایی بوده که در بازرسی از خودروی مورد نظر 10 تن  کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع کشف شد.

این مقام انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کود شیمیایی کشف شده را 400 میلیون ریال اعلام کردند، خاطر نشان کرد: در عملیات دیگری ماموران این پلیس حین گشت زنی در سطح شهر قزوین از یک دستگاه وانت نیسان مقدار یک تن و 750 کیلو گرم کود شیمایی فاقد  مجوز کشف کردند.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله 110  میلیون ریال برآورد شده است.

حاجیان راد با اشاره به توقیف 2 دستگاه خودرو و معرفی 2 نفربه مرجع قضایی خاطرنشان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود با هرگونه فعالیت سودجویان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز