خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ٣٩ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۴۴۳

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳۹ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در ارومیه با عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایلنا،سرهنگ" ایرج حسنخانی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شخصی به هویت معلوم در امر قاچاق سیگار در سطح شهرستان "ارومیه" با یک دستگاه تاکسی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در نهایت خودروی متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از آن تعداد 39 هزار و 379 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، افزود: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ  حسنخانی در پایان با اشاره به این که قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند؛ خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز