خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان:

۲۰۵ طرح کشاورزی قزوین برای تسهیلات به بانک معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۳۹۱

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰۵ طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی برای دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به بانک‌های استان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا تبسمی با اعلام این خبر افزود: طرح‌های کشاورزی به بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید معرفی شده‌اند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: از طرح‌های معرفی شده ۱۱۷ مورد به مبلغ ۲۰۳ میلیارد تومان در حوزه پرورش دام و طیور و زنبور عسل، ۵۹ طرح به مبلغ ۳۲۵ میلیارد تومان در حوزه محصولات گلخانه‌ای و باغی، ۱۸ طرح به مبلغ 7 میلیارد تومان در حوزه فعالیت‌های آب و خاک، 4 طرح به مبلغ ۸۰ میلیارد تومان در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی و 7 طرح به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان به حوزه تولید شیلات و آبزیان و خدمات توسعه کسب و کارهای کشاورزی بوده است.

وی بیان کرد: هدف از اعطای این تسهیلات، افزایش تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی و تثبیت اشتغال به منظور استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه تمام، نیمه فعال و غیرفعال راکد و بلاتکلیف در قالب توسعه و تکمیل است.

این مسئول عنوان کرد: تزریق سرمایه در گردش بر مبنای ۱۰ رسته فعالیت‌های اولویت دار بخش کشاورزی شامل گلخانه، محصولات باغی، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، پرورش و فراوری دام، طیور و زنبور عسل، خدمات دامپزشکی و گیاه پزشکی، خدمات فنی و مشاوره‌ای مرتبط با کشاورزی، خدمات مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی و فعالیت‌های آب وخاک از عمده اهداف اعطای این تسهیلات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز