خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

پیش بینی اشتغالزایی برای پنج هزار قزوینی در بخش کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۳۵۴

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تا پایان سال جاری برای اشتغالزایی برای پنج هزار نفر در بخش کشاورزی این استان پیش بینی و هدفگذاری شده است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا تبسمی با اعلام این خبر افزود: این میزان اشتغالزایی در بخش کشاورزی این استان برای شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا هرکدام به میزان یک‌هزار و 250 نفر، آبیک با 600نفر، البرز 400 و شهرستان آوج با 250 نفر پیش بینی شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات بند الف تبصره 18، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی و تسهیلات خطوط مکانیزاسیون به واحدهای تولید بخش کشاورزی نقش بسزایی در ایجاد اشتغالزایی دارد.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغالزایی در سال 1400 بیش از 100 درصد محقق شده بود، گفت: پیش بینی تعهد اشتغال در سال گذشته سه هزار و 684 نفر بود که سه هزار و 703 نفر مشغول به کار شدند.

این مسئول بیان کرد: از آنجایی که اشتغالزایی بخش کشاورزی در راستای تولید صورت می‌گیرد، بنابراین با هر میزان اشتغالزایی علاوه بر افزایش بهره وری با توسعه بخش کشاورزی و توان اقتصادی استان روبرو هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز