خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان جهاد کشاورزی البرز خبر داد:

اختصاص ۱۸۶۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی/ برای ۲۳۲۵ نفر شغل ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۱۰

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از اختصاص ۱۸۶۳ میلیارد ریال تسهیلات روستایی بخش کشاورزی جهت ایجاد اشتغال پایدار در سطح این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز پیش از ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۸۶۳ میلیارد ریال تسهیلات روستایی بخش کشاورزی جهت ایجاد اشتغال پایدار در سطح اختصاص یافته و اجرای این طرح در روستاها و شهرهای کمتر از ده هزار نفر بوده که زمینه اشتغال پایدار ۲۳۲۵ نفر را در سطح استان ایجاد خواهد کرد. 

وی افزود: در راستای اجرای طرح اشتغال فراگیر و ایجاد  ۹۷۰  هزار اشتغال پایدار در سطح کشور توسط دولت در مناطق روستایی و عشایری در  سال ۱۳۹۶ تسهیلات ارزان قیمت در بخش کشاورزی در ۱۰ رسته فعالیتی، از جمله: توسعه گلخانه و باغات، گیاهان دارویی، آبزی پروری و شیلات، خدمات بازرگانی و تجارت، مکانیزاسیون و فعالیت‌های دانش بنیان، دامپروری،  صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، ساماندهی واحدهای تامین و ارائه خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، مشاغل کوچک و مشاغل خانگی و طرح های اشتغال پایدار توسعه کشاورزی روستایی در مناطق عشایری ارائه می شود.

 کریمی تصریح کرد: متقاضیان دارای مجوزهای ایجاد، توسعه ای و تکمیلی می‌توانند از این تسهیلات ، در طرح تسهیلات روستایی و عشایری استفاده کنند.

لازم به ذکر است، در اجرای این طرح تعدادی از دستگاه‌های استان از جمله جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و استانداری البرز مشارکت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز