خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

اختصاص۱۲۲میلیارد ریال تسهیلات به بخش مکانیزاسیون در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۰۰

در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های سازمان جهاد کشاورزی استان که با حضور رئیس، معاون، مدیران ستادی و شهرستان های تابعه تشکیل شد، میزان جذب تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون و ایجاد اشتغال در بخش مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه بر پیگیری لازم برای جذب کامل تسهیلات خط اعتیاری مکانیزاسیون کشاورزی و ایجاد اشتغال بر اساس تعهد انجام شده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سید مجید موسوی گفت: از محل خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون در سال جاری ۱۲۲ میلیارد ریال تسهیلات با بازپرداحت ۵ ساله برای دریافت ۱۷۱ دستگاه تراکتور سبک، متوسط و نیمه سنگین و ۶ دستگاه کمباین به استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: بیش از ۴۰۰ متقاضی ماشین آلات کشاورزی به بانک معرفی شده‌اند که تا کنون حدود ۱۰۰نفر موفق به جذب بیش از ۴۰ میلیارد ریال از تسهیلات شده‌اند و لازم است از طریق مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برای رفع نقایص پرونده‌های ارسالی و رفع مشکل متقاضیان پیگیری شود تا تسهیلات فوق که نقش مهمی در توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی دارد جذب شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در خصوص ایجاد اشتغال گفت: در سال جاری اشتغال تعهد شده برای سازمان جهاد کشاورزی استان ۲۰۲۲ نفر است که تا کنون با توجه به آمار ثبت شده در سامانه رصد و ایجاد ۸۰۰ شغل به میزان ۴۱ درصد محقق شده است.

موسوی تاکیدکرد: مدیران جهادکشاورزی شهرستان‌ها برای تحقق اشتغال تعهد شده پیگیری و اقدام نمایند و اطلاعات مربوط به ایجاد اشتغال را به صورت مستمر وارد سامانه رصد اشتغال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز