خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

ایجاد ارزش افزوده برای کشاورزی قزوین در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۹۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ایجاد ارزش افزوده برای بخش کشاورزی که بتواند میزان بهره‌وری اقتصادی را افزایش دهد در اولویت سازمان جهاد کشاورزی این استان است.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی صبح امروز در بازدید از شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال که با حضور استاندار قزوین صورت گرفت، گفت: متاسفانه با وجود تلاش بهره برداران بخش کشاورزی در استان قزوین به علت نبود زنجیره تولید، ارزش افزوده اقتصادی نصیب بخش‌های دیگر اقتصاد می‌شود که این مهم باید رفع شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: اگر فرآیند کشت و صنعت به شکل زنجیره تولید عملیاتی شود و از ابتدا با تامین محصولات زراعی و سپس خوراک دام و شیردهی به صنایع فرآوری دست یابیم، قطعا اقتصاد کشاورزی متحول و با ارزش افزوده فراوانی روبرو می‌شود.

وی تاکید کرد: اقتصادی کردن تولید و تلاش برای ایجاد یک فضای باثبات در این حوزه علاوه بر اینکه باعث توسعه می‌شود، زمینه لازم را برای صادرات و خودکفایی کشور فراهم می‌سازد.

این مسئول در ادامه بر پیشگام بودن اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان در تامین نهاده تاکید کرد و گفت: اکنون با اجرای مردمی سازی هدفمندی یارانه‌ها انتظار داریم خود تولیدکنندگان در قالب اتحادیه به خرید نهاده اقدام کنند.

افلاطونی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته اقدامات قابل توجهی را در حوزه کشاورزی پیش‌بینی کرده‌ایم که در آینده نزدیک محقق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز