خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار فیلم زنده به گور کردن جوجه‌ها در استان اردبیل ؛

دادگستری اردبیل برای عاملان اقدام به جوجه کشی خط ونشان کشید/ اعتراض به وضعیت اقتصادی بهانه‌ای برای جوجه‌کُشی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۳۰

به دنبال انتشار فیلم زنده به گور کردن جوجه ها در فضای مجازی، این موضوع از سوی مراجع قضایی اردبیل در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: تلف کردن و زنده به گور شدن جوجه ها موجب تشویش اذهان عمومی شده و یک اقدام غیر انسانی است که در تلاشیم با عاملان این اقدام، برخورد جدی صورت گیرد.

وی افزود: این اقدام توسط یکی از شرکت های پرورش مرغ انجام شده که برخورد سنگین و جدی دستگاه قضایی را در پی خواهد داشت؛ در این موضوع حقوق حیوانات و همچنین حقوق مردم زیر پای گذاشته شده که از نظر اقتصادی نیز زیان های بسیاری را برای استان به دنبال داشته است.

سیدعبدالله طباطبایی دادستان عمومی و مرکز استان اردبیل نیز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این خصوص بیان کرد: اعتراض به وضعیت اقتصادی نمی تواند بهانه‌ای باشد برای از بین بردن جوجه ها؛ در راستای رسیدگی به وضعیت موجود شرکت‌های معترض مرغداری و شرکت آذرجوجه قرار است جلسه در استانداری برگزار شود و مشکلات موجود مرتفع شود.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز