خبرگزاری کار ایران

انتقاد معاون دادگستری استان از انباشت پرونده‌های ماده 100 در شهرداری اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۴۱۶

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع دادگستری استان اردبیل از انباشت بسیار زیاد پرونده ها در اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری اردبیل گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، جلال آفاقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در جلسه ای ضمن تشریح راهکارهای لازم در پیشگیری از تخلفات شهری، تامین پارکینگ های شهری، رفع ترافیک شهری، رفع سد معبر، ساماندهی دست فروشان، بحث حاشیه نشینی و... را از جمله مهم‌ترین مشکلاتی دانست که باید هرچه سریع تر نسبت به رفع و ساماندهی آن اقدامات لازم انجام گیرد.

وی به بحث قانون پیش فروش ساختمان ها اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد این مقوله به صورت کامل و دقیق اجرایی شود تا شاهد کاهش تخلفات در این حوزه باشیم.

 معاون قضایی دادگستری استان همچنین با انتقاد از انباشت بسیار زیاد پرونده ها در اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری تصریح کرد: نباید اجازه داده شود که ساخت و سازهای غیر مجاز و یا تخلفات ساختمانی رخ دهد، لذا شهرداری با سازوکارهای قانونی و ذاتی خود اقدامات پیشگیرانه را باید بدرستی اجرا کند.

بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای لازم از سوی اعضاء در خصوص رفع هرچه سریعتر  مشکلات شهری از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز