خبرگزاری کار ایران

در راستای بررسی عملکرد ادارت صورت گرفت؛

استقرار هیأت‌های نظارتی بازرسی کل در دستگاه‌های اجرایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۰۸۹

هیأت‌های بازرسی اداره کل بازرسی استان در راستای بررسی عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در ادارات مستقر خواهند شد.

به گزارش ایلنا، هیأت‌های بازرسی مطابق با زمان‌های اعلامی در 12 اداره استان قزوین استقرار خواهند یافت.

 استقرار گروه شهرداری‌ها و شوراها در سازمان اتوبوس‌رانی قزوین  و گروه تولیدی و توسعه در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین از تاریخ ۲۰/۰۱/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر انجام خواهد شد.

 استقرار گروه اقتصادی و زیربنایی در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قزوین از تاریخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر خواهد بود.

برنامه حضور در سایر ادارات هم به شرح ذیل است:

استقرار گروه تولیدی و توسعه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تاریخ ۲۸/۰۳/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر؛ استقرار گروه شوراها و شهرداری‌ها در سازمان عمران شهرداری قزوین از تاریخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر؛ استقرار گروه شوراها و شهرداری‌ها در شهرداری قزوین از تاریخ ۲۰/۰۱/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر؛ استقرار گروه فرهنگی و اجتماعی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از تاریخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر؛ استقرار گروه تولیدی و توسعه در شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از تاریخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر.

 استقرار گروه فرهنگی و اجتماعی در اداره کل بیمه سلامت استان قزوین از تاریخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر؛ استقرار گروه فرهنگی و اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از تاریخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر؛ استقرار گروه اقتصادی و زیربنایی در سرپرستی امور شعب بانک تجارت استان قزوین از تاریخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر و استقرار گروه اقتصادی و زیربنایی در اداره‌ کل امور مالیاتی استان قزوین از تاریخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۱ لغایت مهلت مقرر ز دیگر برنامه‌های حضور در ادارات است.

بنابراین چنانچه کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی فوق شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند مطابق با زمان‌های اعلام شده به هیئت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا شماره تلفن ۳۳۳۷۳۹۲۹ ستاد خبری این بازرسی کل تماس بگیرند.

ضمنا سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی http://shekayat.bazresi.ir نیز آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان در این زمینه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز