خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان؛

ترویج پاکدامنی و تنظیم روابط اجتماعی از اهمیت خاص و ویژه‎ای برخورداراست

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۸۹

ترویج پاکدامنی و تنظیم روابط اجتماعی و انسانی براساس تعالیم ناب محمدی(ص) مورد تأکید همه اولیای دین بوده درفرهنگ دینی اجتماعی ما از اهمیت خاص و ویژه‎ای برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ترویج پاکدامنی و تنظیم روابط اجتماعی و انسانی براساس تعالیم ناب محمدی(ص) مورد تأکید همه اولیای دین بوده درفرهنگ دینی اجتماعی ما از اهمیت خاص و ویژه‎ای برخورداراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سید سعید شاهرخی درجلسه ستاد صیانت ازحقوق شهروندی که با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد، افزود: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و عمل به شعائر، احادیثو ابعاد غنی این فرهنگ اسلامی وظیفه همه اقشار مردم به‎وی‍ژه دستگاه‎های اجرایی متولی این امرمهم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ترویج عفاف و حجاب درجامعه زمینه‎ساز تنظیم روابط اجتماعی و انسانی براساس تعالیم اسلامی است.

وی اظهار کرد: ترویج پاکدامنی و تنظیم روابط اجتماعی و انسانی براساس تعالیم ناب محمدی(ص) مورد تأکید همه اولیای دین و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) بوده و درفرهنگ دینی اجتماعی ما از اهمیت خاص و ویژه‎ای برخورداراست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در تشریح عملکرد ستاد حجاب و عفاف در دستگاه‎های اجرایی استان، تصریح کرد: در جلسات گذشته در سطح استان کمیته‎های مختلفی تشکیل شده که براساس برنامه‎ریزی صورت گرفته در سطح کلان کشوری که در حوزه حجاب و عفاف تعداد ۱۰ برنامه و درحوزه صیانت از حقوق شهروندی ۸ برنامه کاربردی تهیه شده، به آنان ابلاغ شده است و آنان ملزم به رعایت و اجرای همه موارد شده‎اند.

شاهرخی خطاب به مدیران دستگاه‎های اجرایی استان و فرمانداران شهرستان‎های تابعه، گفت: با تشکیل یک تیم بازرسی ازمتخصصین این حوزه، عملکرد همه دستگاه‎‌ها درحوزه حجاب و عفاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت که این ارزیابی عملکرد مدیران و ارزشیابی آنان به وزارتخانه‎های متبوع منعکس خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز