خبرگزاری کار ایران

معاون استاندارکرمانشاه:

بیشترین نقش در زمینه ایجاد رکود یا رونق را ادارات ما بر عهده دارند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۷۱

در زمینه ایجاد رکود یا حرکت، بیشترین نقش را ادارات ما بر عهده دارند و پاشنه آشیل حرکت توسعه ای یا رکود همین ادارات هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: در زمینه ایجاد رکود یا حرکت، بیشترین نقش را ادارات ما بر عهده دارند و پاشنه آشیل حرکت توسعه ای یا رکود همین ادارات هستند که اگر اساسی و درست انجام وظیفه کنند می توانیم الگویی مطلوب از نظام اداری اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، هدایت حاتمی در جمع مدیران اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان، مسئله ساماندهی به املاک و خودروهای دولتی را از مهم ترین کارهای سال جاری استانداری ذکر کرد.

وی در ادامه به بیان وظایف و نقش اداره کل امور اقتصاد و دارایی در روند توسعه استان اشاره کرد و اظهار داشت: سه کارکرد برای معرفی وظیفه این اداره وجود دارد، اول اینکه موتور محرکه اقتصاد استان باشد، دوم اینکه سوپاپ اطمینان دولت باشد و سوم چشم ناظر درون دستگاهی باشد.

حاتمی افزود: از مهم ترین انتظاراتی که از این دستگاه داریم این است که گروه تحلیلگر قوی و کارآمدی داشته باشد که مدام اتفاقات اقتصادی استان را رصد کند و براساس آن تجزیه و تحلیلی ارائه دهد که مبنای تصمیم گیری ها در استان و نیز مرکز تولید فکر اقتصادی برای دستگاه های اجرایی استان شود.

معاون استاندار درادامه به اهمیت تکریم ارباب رجوع نیز اشاره کرد و گفت: آنچه در بازدید از این اداره مشاهده کردم و بیشتر قابل لمس بود تکریم مردم، عملکرد خوب حوزه آی. تی و نظم اداری مطلوب بود.

وی همچنین از بخش اقتصادی این اداره کل خواست که بیش از پیش در حوزه اقتصاد استان حضور داشته باشند و اظهار کرد: یکی دیگر از کارهایی که باید صورت بگیرد سامان دادن به ذیحساب های شهرداری های استان است که می توانیم بر همین اساس الگویی را طراحی و به سراسر کشور تعمیم دهیم.

معاون استاندار چهار محور توسعه دانشگاه و ارتباط آن با جامعه، توسعه آی. تی و آی. سی. تی تحول در دستگاه های اجرایی و ارتقای آگاهی مردم را اساسی ترین محورهای کاری خود عنوان کرد و گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی می تواند در دو محور تحول در دستگاه های اداری و توسعه آی. تی به تحقق این دو محور کمک کند.

حاتمی افزود: در زمینه ایجاد رکود یا حرکت، بیشترین نقش را ادارات ما بر عهده دارند و پاشنه آشیل حرکت توسعه ای یا رکود همین ادارات هستند که اگر اساسی و درست انجام وظیفه کنند می توانیم الگویی مطلوب از نظام اداری اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز