خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود؛

با نانوایان متخلف تعارف نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۳۵

فرماندار هشترود از برخورد با متخلفان نانوایی در شهرستان خبر داد و گفت : در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، علیرضا توری در جلسه آرد و نان شهرستان با بیان‌ اینکه نانوایی‌ها نباید بهانه تراشی و نان بی کیفیت پخت کنند، گفت : نانوایان اگر از وضع فعلی ناراضی هستن و صرف نمی کند جمع آوری کنند.

وی گفت : هر نانوایی که آرد خارج از شبکه توزیع کند پروانه کسبش باطل خواهد شد.

توری گفت: نانوایان باید به کارت خوان و دوربین های مدار بسته مجهز شوند .

وی اعلام کرد: اکنون سهمیه آرد هر شهروند شهرنشین در هشترود ۷.۷۰۰ کیلو گرم و در روستاها ۱۰.۷۰۰ کیلو گرم است که با توجه به شناور بودن جمعیت شهرستان در فصل تابستان کفاف نمی کند.

توری گفت: برخی شهروندان هشترود با جمعیتی نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر از سایر شهرها برای برداشت محصولات کشاورزی خود در ایام تابستان به این شهر می آیند که با وضعیت فعلی و سهمیه آرد با مشکل روبرو می شویم.

وی از اداره غله و جهاد کشاورزی استان افزایش سهمیه آرد شهرستان در فصول مختلف سال را خواستار شد.

فرماندار هشترود گفت: برخی روستاهای شهرستان هم هنوز نانوایی ندارند و برای تهیه نان با مشکل روبرو هستند چون برای تهیه نان در برخی مواقع و روستاها باید ۱۰۰ کیلومتر طی مسافت کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز