خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

تامین نهاده تولیدکنندگان در اولویت جهاد کشاورزی قزوین قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۶۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها حفظ تولید کنندگان دام و طیور در جبهه تولید و تامین نهاده‌های مورد نیاز آن‌ها در اولویت جهاد کشاورزی قرار دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رضا افلاطونی در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان  که صبح امروز برگزار شد، گفت: امروز  مطالبه اصلی تولید کنندگان این بخش تامین نهاده مورد نیاز در جهت حفظ تولید محصول است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم  برای خرید نهاده ها با وزارت جهاد کشاورزی انجام و ساز و کارها  اتخاذ شده است.

وی افزود: با اجرای طرح مردمی سازی یارانه تمام شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان می‌توانند نسبت به تهیه نهاده مورد نیاز خود از بازار داخلی و یا خارجی اقدام کنند و تمام سعی و تلاش جهاد کشاورزی ایجاد تسهیل برای تولید کنندگان در تامین نهاده‌ها و حفظ چرخه تولید است.

این مسئول با اشاره به تولید مرغ در استان اظهار کرد: متوسط جوجه ریزی ماهانه در این استان ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه است که بالاتر از میانگین کشور قرار دارد.

افلاطونی افزود: با توجه به بالا بودن تعداد جوجه ریزی مشکلی از نظر تولید و تامین این کالا در بازار ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز