خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

102 واحد صنفی متخلف در استان همدان پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۰۸

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۰۲ واحد صنفی متخلف طی یک هفته گذشته به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مرتبط با کرونا در استان، پلمب شد.

به گزارش ایلنا از همدان، لیدا رفعتی اظهار داشت: این واحدها شامل ۱۴ رستوران، ۲۴ نانوایی، ۲ مهد کودک، ۲ فروشگاه زنجیره ای، یک سالن ورزشی، یک تالار پذیرایی و ۵۸ مورد سایر واحدهای صنفی است که به علت بی توجهی نسبت به اجرای پروتکل های ابلاغی، پلمب شدند.

وی افزود: همچنین متصدیان یک هزار و ۳۴ واحد به علت بی اعتنایی به اخطارها و توصیه های ارائه شده از سوی نهادهای مسئول به مراجع قضایی استان همدان معرفی شدند که بیشترین میزان مربوط به نانوایی ها با ۱۷۰ مورد سپس کارگاه ها و صنایع کوچک با ۹۲ مورد بوده است.

 مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: چهار هزار و ۶۴۹ مورد بازدید از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان همدان در یک هفته گذشته انجام شده که سه هزار و ۶۱۳ واحد معادل ۷۸ درصد واحدهای صنفی بهداشت فردی را رعایت کردند.

رفعتی گفت: بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی مربوط به سالن سینما و تئاتر، استادیوم، دانشگاه، فرودگاه با ۱۰۰ درصد و سایر صنایع با ۹۰ درصد همچنین کمترین میزان نیز مربوط به تالارهای پذیرایی با ۶۹ درصد، کارگاه ها و صنایع کوچک با ۷۴ درصد و پایانه های مسافربری با ۷۵ درصد است.

وی ادامه داد:  ۷۹ درصد از مراجعان به اماکن عمومی در استان همدان از ماسک استفاده می کنند که این آمار در استخرهای شنا و مراکز تفریحی آبی و کارگاه ها و صنایع کوچک زیر ۲۵ نیرو ۶۲ درصد است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل فاصله گذاری اجتماعی در مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان همدان نیز حدود ۵۹ درصد است.

رفعتی افزود: همچنین ۸۹ درصد معادل چهارهزار و ۱۱۸ واحد بازدید شده استان به دستگاه تهویه مناسب مجهز هستند.

وی بیان کرد: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته از چهار هزار و ۶۴۹ واحد صنفی در یک هفته گذشته متصدیان چهار هزار و ۳۲۲ واحد معادل ۹۳ درصد نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز