خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:

اولویت حوزه بهداشت و درمان استان همدان تکمیل طرح های نیمه تمام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۴۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: یکی از رویکردهای اصلی دانشگاه، تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان استان است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدمهدی مجذوبی با بیان اینکه اولویت وزارت بهداشت تکمیل طرح های نیمه تمام است، افزود: بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان همدان از جمله طرح های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی است که قرار است خرداد سال آینده به مرحله تجهیز و بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست، خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریز یو برآوردهای انجام شده، تجهیز این بیمارستان به دستگاه «ام.آر.آی»، «سی.تی.اسکن» و دیگر امکانات به سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اجرا و بهره‌برداری از مرحله نخست مرکز جامع سرطان همدان با بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تومان اعتبار، اظهار داشت: دستگاه شیمی درمانی این مرکز نیز به تازگی خریداری و راه اندازی شده است.

وی گفت: مرحله دوم این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با ۵۵ درصد پیشرفت در دست اجراست برای تکمیل و بهره برداری از این مرحله پروژه نیز ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که البته همین مقدار اعتبار نیز برای تجهیز این مرکز نیاز داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه به طرح توسعه و تجهیز بیمارستان فاطمیه تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در چهار طبقه شامل اورژانس(۲۰ تخت)، نوزادان(۴۰ تخت)، «ال.دی.آر» و «آی.وی.اف» در مجموع با ۸۵ تخت در حال اجراست.

مجذوبی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح توسعه و تجهیز بیمارستان فاطمیه همدان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی هزینه شده است، گفت: تکمیل و تجهیز این طرح در مجموع به هزار میلیارد ریال(تکمیل فیزیکی بنا و تجهیز بیمارستان) اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: تکمیل طرح های نیمه کاره دیگر شامل بیمارستان ۹۶ تختخوابی جوراب با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع، تکمیل خوابگاه متاهلان با ۸۰ واحد سوئیت در چهار بلوک ۶ طبقه ای با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار، تکمیل و تجهیز خوابگاه ۴۰۰ نفره ریحانه ۲ با ۵۵ درصد پیشرفت و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر اولویت های علوم پزشکی استان همدان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز