خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی قزوین عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی برای مقابله با طرح‌های ضد محیط زیستی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۳۵۹

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که در مناطقی مانند دریابک مجوزهای بی رویه صدور می‌شود و همین امر آسیب‌هایی را به محیط زیست وارد کرده و باید با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی در کنار دستگاه‌های اجرایی با این نوع طرح‌های توسعه که با محیط زیست در تضاد است مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده در بازدید از پروژه جنگل کاری الموت غربی گفت: فضای سبز و زیست بوم طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو کشورهایی در منطقه هستند که هزینه‌های سنگینی را برای ایجاد این فضا صرف می‌کنند اما در کشور و استان ما این موارد به طور طبیعی وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان قزوین ادامه داد:  اتاق بازرگانی ضمن مقابله با طرح‌های توسعه ضد محیط زیست از توسعه گردشگری متناسب با زیست بومی طبیعی استان حمایت خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: رئیس جمهور در سفر به استان یادآور شد که رهبری برای دشت قزوین دستور ویژه صادر کرده و با استفاده از همین ظرفیت می‌توان پروژه‌هایی را متناسب با زیست بوم استان تعریف و اجرا کرد.

بخشنده گفت: می‌توان از ظرفیت اتاق بازرگانی برای آشنایی نهادهای اجرایی با وفور جنگل آشنا کرد و افرادی که در این حوزه فعال هستند میزی را در اتاق بازرگانی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز