خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان خبرداد:

راه‌اندازی قرارگاه سازندگی در قزوین برای پروژه‌های عمرانی و توسعه روستایی

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۸۷۲

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین از راه اندازی یک قرارگاه سازندگی برای انجام عملیات‌های مختلف عمرانی و توسعه روستایی در سال جاری توسط اتاق بازرگانی استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی بخشنده با اعلام این خبر گفت: این قرارگاه به صورت شرکت تحت عنوان قرارگاه سازندگی و عمران بخش خصوصی با همکاری نیروهای سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین راه‌اندازی و شروع به کار می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اضافه کرد: تمامی تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز قرارگاه از سوی این شرکت سهامی عام خریداری و تامین شده و با ورود آن به بورس امکان سرمایه‌گذاری شهروندان استان قزوین در آن میسر می‌شود.

بخشنده با بیان اینکه اولویت‌های سازندگی استان قزوین باید از سوی قراگاه پیگیری و اجرایی شود، گفت: هرگونه عملیات سازندگی در حوزه شهری، روستایی و راه می‌تواند از سوی این قرارگاه انجام شده و به بهره‌برداری برسد.

وی اولین اقدام قرارگاه را ساخت پردیس صنعتی در روستاهای استان عنوان کرد و گفت: این پردیس می‌تواند ظرفیت اشتغال روستایی را افزایش داده و باعث شود تا فرد روستایی اگرچه در شهر سکونت دارد، اما برای شغل خود به واحدهای تولیدی پردیس واقع در روستا رفت و آمد کند.

این مسئول ایجاد بارانداز کالا برای پایتخت کشور را از دیگر طرح‌های قرارگاه سازندگی بخش خصوصی برشمرد و اظهار داشت: این کالاها در انبارهایی که در استان احداث خواهند شد بارانداز شده و برای کاهش تردد و آلودگی شهر مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان  خاطرنشان کرد: تسریع در راه‌اندازی قطار تندرو قزوین به تهران و همچنین برنامه‌ریزی برای فرودگاه از دیگر اقدامات این قرارگاه خواهد بود.

بخشنده یادآور شد: استفاده از ظرفیت نظام مهندسی ساختمان و همچنین سرمایه‌گذاران مقیم در کشورهای خارجی از دیگر اولویت‌های این قرارگاه است.

مجید بالداران مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی قزوین مسؤولیت دبیرخانه این قرارگاه را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز