خبرگزاری کار ایران

فرماندار سبزوار مطرح کرد:

نقش موثر سازمان‌های مردم‌ نهاد در ساماندهی و رفع آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۲۲۸

فرماندار ویژه سبزوار گفت: ساماندهی و رفع آسیب‌‌های اجتماعی شهرستان فقط برعهده دستگاه‌های اجرایی نیست و در این بخش، باید از ظرفیت تشکل‌ها و سازمان‌های مردمی نیز، استفاده کرد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از سبزوار، احمد برادران در نشست با مدیران سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان، افزود: اغلب ۱۰۵ سمن این شهرستان در حوزه اجتماعی فعالیت دارند که استفاده از ظرفیت آنها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، ضروری است.

وی ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد و همیار دولت با توانمندسازی فرهنگی، آموزش مهارت‌ های زندگی و توجه به رفع ریشه‌ای مشکلات، می‌توانند در جلوگیری و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موثر باشند.

فرماندار سبزوار اظهار داشت: طی سال‌های گذشته با استفاده از ظرفیت سمن ها و مشارکت دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای توسعه فرهنگی مناطق حاشیه شهر سبزوار، اجرا شده است.

برادران تصریح کرد: سازمان ‌های مردم نهاد، بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که نقش مهمی در رفع مشکلات اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و محیط زیست دارند.

وسعت شهر ۲۵۰ هزار نفری سبزوار، ۳ هزار و ۷۵۴ هکتار است که حدود ۸۰۰ هکتار از آن، سکونتگاه غیررسمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز