خبرگزاری کار ایران

طی سه روز گذشته؛

چهار نانوایی متخلف در مشهد مهر و موم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۷۹۶

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در پی شناسایی و برخورد واحدهای متخلف و ایجاد اختلال در عرضه نان طی سه روز گذشته چهار نانوایی در مشهد مهر و موم شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، ناصر شعربافیان افزود: در این مدت از ۴۵۰ واحد نانوایی در مشهد بازرسی شد و تذکرات، تخلفات و برخوردهای لازم با واحدهای متخلف انجام شد.

وی ادامه داد: طی سه روز گذشته برای ۲۰ واحد نانوایی پرونده تخلف به ارزش ۱۲ میلیارد ریال تشکیل شده است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: مهمترین تخلفات شناسایی شده گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه است.

شعربافیان افزود: رسیدگی به تخلفات واحدهای نانوایی از حالت معمول خارج شده است و با هدف تامین نیاز مردم، شناسایی و برخورد با متخلفان در این حوزه با جدیت به صورت اخطار و سپس مهر و موم خواهد بود.

وی ادامه داد:با هدف جلوگیری از ایجاد نشدن خلاء در ارائه خدمت، سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف به نزدیک‌ترین نانوایی محل یا منطقه داده می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در محل نانوایی متخلف یک واحد نانوایی سیار هم مستقر و به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز