خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان عنوان کرد؛

توجه ویژه به رویکرد پیشگیرانه در سازمان فضایی نیروهای مسلح قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۷۰۰

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نگاه پیشگیرانه و آموزش در سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود دارد و اولین کارگاه آموزشی هم در این راستا شکل گرفت و اشرافیت بر قوانین و محیط کاری باعث عملکرد مثبت در سازمان قضایی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات لشگر ۱۶ زرهی برگزار شد، گفت: انجام وظیفه اقدامی سخت و دشوار است و رسالت ما هم به دلیل سنگین بودن نیازمند ظرافت و دقت است و باید وظایف شرعی و قانونی خود را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: گاهی شاهد این هستیم که فردی قانون را با استدلال‌هایی که دارد رعایت نمی‌کند این در حالی است که تخلف از مقررات جایز نیست و حرام است و همه ما در هر نهادی که مشغول انجام وظیفه هستیم باید تکالیف سازمانی خود را در محدوده و چارچوب قوانین انجام دهیم و قانون را نصب العین قرار دهیم در غیر این صورت مورد مواخذه قرار می‌گیریم.

وی بیان کرد: عدم انجام به وظایف باعث می‌شود نظم جامعه به هم ریخته شود و با توجه به اینکه نظم جامعه اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است باید به وظایف عمل کنیم. 

مقام ارشد قضایی استان قزوین افزود: با سازمان قضایی نیروهای مسلح تعامل داریم تا بتوانیم خدمات بهتری را برای جامعه ارائه دهیم و در اجرای عدالت و احقاق حق، با هم افزایی جمعی می‌توانیم به حل مشکلات استان و افزایش رضایت جمعی کمک کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین هم در این مراسم ضمن بزرگداشت مقام شهدای استان اظهار کرد: یزوینی‌ها در هر سطح و مقطعی خوش درخشیدند و برای ملت و انقلاب اثرگذار بودند و ار این رو صیانت از نیروهای مسلح دارای اهمیت بالایی است. 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی ادامه داد: ما خود را در دستگاه صیانت سازمان قضایی نیروهای مسلح قرار می‌دهیم تا تربیت شویم و در واقع احساس نیاز ما به سازمان قضایی از نوع احساس نیاز به برادر امینی است که از ما مراقبت می‌کند.

رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین هم در این مراسم گفت: در دادرسی الکترونیک زمینه با فراهم شدن زمینه مناسب جزء استان‌های پیشرو هستیم، در عفو محکومین حدود پنج برابر رشد داشته‌ایم و در محاکم قضایی هم ۳۵ درسد رشد داشته‌ایم.

مجتبی شیرود بزرگی عنوان کرد: ۵۰ هزار نفر ساعت آموزش در سال گذشته داشتیم و با اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از وقوع جرم شاهد کاهش چشمگیر جرایم بودیم.

در این مراسم از تلاش‌های مجتبی شیرود بزرگی تقدیر و جلالی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح و سام نژاد به عنوان دادستان نظامی استان قزوین معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز