خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

موفقیت دانش‌آموزان در المپیاد نشانگر ارتقاء آموزشی استان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۳۶۴

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: موفقیت دانش‌آموزان در مرحله نخست المپیاد کشوری بیانگر رشد و ارتقاء در زمینه آموزشی استان است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد قویدل در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان راه یافته به مرحله دوم المپیاد علمی با بیان اینکه در حوزه المپیاد برای اولین بار در سطح استان برنامه‌ای منسجم ویژه دانش آموران اجرا شده است، اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، در مرحله اول المپیاد دوره‌های آموزشی مجازی برگزار شد و همچنین جهت آمادگی برای شرکت در مرحله دوم، آموزش‌ها به طور جدی دنبال می‌شود.

وی در خصوص اهمیت مسائل آموزشی و تربیتی گفت: طی چند سال اخیر فعالیت‌های مستمر و قابل قبولی در زمینه آموزش و برنامه‌ریزی صورت گرفته که موفقیت دانش‌آموزان در مرحله نخست المپیاد کشوری بیانگر رشد و ارتقاء در زمینه آموزشی استان است.

وی تصریح کرد: نتایج پذیرفته‌شدگان در مرحله اول المپیادهای علمی، نسبت به سال گذشته قریب به ۲۰ درصد رشد داشته که خود نشانگر فعالیت‌های آموزشی منسجم و مؤثری است که در مدارس ما اعم از مدارس سمپاد، خاص و عادی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تشکر از حمایت‌های دوستی استاندار هرمزگان افزود: فعالیت و سرمایه‌گذاری در زمینه آموزش و تربیت نیاز به پشتوانه مالی و پشتیبانی در اجرای طرح و برنامه‌ریزی آموزشی دارد و ما امسال شاهد حمایت‌های مادی و معنوی استاندار در این زمینه بودیم که اتفاق مبارکی است و تشکر می‌کنیم.

قویدل اظهار کرد: دانش‌آموزان از فرصت مناسبی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته نهایت بهره را ببرند و با پشتکار و خودباوری، توانمندی‌ها و استعدادهای خود را بروز دهند و بدانند که آن‌ها به عنوان سرمایه‌های استان و ایران، با کسب مناصب مهم و تأثیرگذار آینده‌ساز این سرزمین هستند.

وی در پایان ضمن گرامیداشت هفته معلم از تلاش‌ معلمان، مدیران و معاونین مدارس قدردانی کرد و افزود: با وجود شرایط سخت در دورانی که کرونا بر شرایط آموزشی ما حاکم بود تلاش، ایثار و فداکاری مجموعه آموزش و پرورش مانع از حرکت ایستادن چرخ آموزش شد و با وجود موانع و کمبود امکانات نسبت به بسیاری از استان‌ها با تلاشی ستودنی و جهادی علمی نه‌تنها دچار افت نشدیم بلکه شاهد رشد و پیشرفت در بسیاری از شاخص‌های اصلی و ملی بودیم که این مهم حکایت از تلاش مجموعه آموزشی و همکاری و همدلی دانش‌آموزان و اولیاء دارد.

 در این مراسم که به میزبانی دبیرستان نمونه دولتی جامعه‌الصادق برگزار شد، ۷۵ دانش‌آموز راه یافته به مرحله دوم المپیاد علمی از ناحیه یک و دو بندرعباس و مرکز قشم شرکت داشتند که از آن‌ها و مدیران و معاونین مدارس تقدیر به عمل آمد. در مجموع ۱۴۳ دانش‌آموز از استان هرمزگان موفق به راه‌یابی به مرحله دوم شده‌اند. مرحله دوم این المپیاد در خرداد ماه سال جاری به صورت متمرکز و در مرکز استان برگزار خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز